Thursday, 30 June 2011

Apa Tema Baju Raya Korang???


Assalamualaikum peeps...salam satu blogger..Haaa..apa korang gelak2..mesti korang kata kiter ni kemaruk nak raya kan...baru abis je puasa sunat Rejab...Ramadhan pun x muncul lagi..dah sibuk nak raya kann..hishhh..pasal x nak sibuk la kiter dah tak sempat tempah baju raya...huhu..biasanya tiap2 tahun kiter tempah baju raya ikut tema kaler..satu famili..utk raya pertama je la..tapi tahun ni x sempat dah nak tempah..dah terlewat..semua tailor dah x nak amik tempahan...fadan muke kiter tauuu....kene la beli yg dah siap jahit tu...emm..1st time nie x tempah baju..baju anak2 dara kiter x kisah sanad..mesti banyak jual yg cantik2 kan..tapi utk anak teruna tu...baju melayu..risau x sesuai ngan badan dorang..mesti susah nak cari saiz utk si teruna kecik tu...aduii..naper la mama ni lembab bebenor...kan dah x sempat nak menempah...
Ini la gara2 asik pikir raya lambat lagi...ikut kalender memang lambat lagi..tapi persiapan rupanya dah ramai yg buat awal2 kan...Kuih raya pun dah berlambak sample kat pasaran..oder..oder..dan oder jer...skali sok sampai nak raya..terkezut tengok bajet nak bayar kuih raya je dah dekat rm500...


Photobucket







Dah bace ke..??jangan la segan2..sila la komen..


3 comments:

Syuxer said...

saya pakai yang tahun lepas je..selagi ia tak rosak dan muat dipakai maka takdelah baju baru heheh..:)

Kak Sal said...

ohh..sama mcm abg ipar akak la..pakai je baju melayu tahun sebelum nie..rasanya dah 10 tahun kot bju melayu tu je setiap kali raya....

SI GADIS AYU ADRIANA said...

hee..sian akak tak sempat tempah..tp memg pelik, tahun nie rmi tailor awal2 dah xnk amek tempahan.. tahun lepas ok jer..hmm... xper, kita g beli bj ry sm2 kat jln TAR..hee

 
Design by www.duniashida.com Reserved to Puan Salmiah's Blog