Friday, 14 October 2011

Menyapu Sawang





Salam satu blogger..


Dah hampir bersawang blog kiter ni tau..Lama jugak la kiter tak menulis entry..sejak bulan puasa aritu..kalau korang perasan bulan sept x de langsung entry kan.*huh!perasan!! mcm le ade yg nak kesah*hehehe..takpe hanya kiter je la yg perasan kiter sangat2 malas pada 2 bulan lepas tu...


Tapi kini kita sudah mendapat semangat kerajinan yg baru...??hehehe..ce korang tengok..berapa entry skali kiter push out..??Pada kiter tu kire banyak la tauuu...mana pernah kiter publishkan entry berturut2 camtu...ngeee...


Memang kiter sebenornya lebih suka menulis jurnal di dalam blog...dari menulis di status FB...
Di dalam blog x de pun blogger2 yg nak cakap kiter ni nak menunjuk ke...nak syok sendiri ker..tulis la apa saje..kalau org suke baca ade la komen2..kalau x de yg bekenan..biar je post tu sejuk beku di situ..utk santapan anak cucu cicit kiter nanti...insyaAllah...Tapi kiter masih tetap akan berstatus di FB..cuma x sedetail di blog la...


Setakat ini saja la entry merapu pagi nie...Selamat kembali berblog pada diri sendiri.....ngeeee


Photobucket

1 comment:

gadis jelita said...

yeah memang bersawang .. hehe ... tengak cam blog along cute jeh ... :)

 
Design by www.duniashida.com Reserved to Puan Salmiah's Blog