Tuesday 7 October 2014

RESTORAN DIN SKOT DI PANTAI BERSIH PULAU PINANG



Assalamualaikum dan salam satu blogger..


Entry kali ini saya nak cerita tentang jalan2 cari makan pulak..dah lama tak sembang pasal jalan2 cari makan kan...eceli story ni last weekend..masa cuti sekolah seminggu tu kami x pegi bercuti pun...tapi selepas start sekolah baru pegi bercuti..tu pun pi weekend..over night semalaman jer...tak jauh pun tempat tu dari Kulim...kat mana kami pi??Tungguuuu..next entry saya habaq naaa...

La ni nak story mory pasai makan dulu...otw balik dari holiday pendek kiteorg tu kan...merata jugak la singgah...pasai plan asai nak stay 2 mlm..tapi dah di pendekkan jadi satu mlm so byk lagi la masa kan...En suami ajak pi rumah kawan sekolahnya di kepala batas...kwnnya pulak ajak kami keluar makan..nak belanja kami makan katanya...apa lagi kan...rezeki jangan di tolak...

Selepas maghrib kami pun bertolak ke Pantai Bersih Pulau Pinang...restoran tu terletak di stu lah...kami 1st time la pegi restoran tu...pernah pi pantai bersih tapi blom pernah try mkn kat situ...menu special kat restoran tu ialah MEE UDANG...Saya sempat ambik beberapa keping gamba jer,hujan renyai2 masa kami sampai tu...lain kali kalau kami pergi lagi saya akan snap lebih byk gamba lagi k,buat masa ni layan jer yg mana adoo....




Ini adalah banner restoran Din Skot yg sempat saya ambik..hujan renyai2 masa tu..nak ambik gamba beria2 pun x bestkan...


Antara menu yg ada...

Sama jer mcm restoran tomyam kan..

ni waktu operasi restoran nie dan contact number


Mee Udang..sangat sedap pada selera saya..utk org lain tak tau la kan...

Kalau ikut selera saya mee udang ini adalah terbaik dari mee udang sungai dua...mee udang pulau sayak...atau mee udang mak jah di kuala sepetang sana nun...udangnya berlambak2..jenuh selak udang baru nampak mee...hehehe...tak caya boleh try sendiri...

Sebenarnya kami ada try satey jugak...ada satey ayam..pun sgt sedap..tapi lapaq punya pasal lupa nak ambik gambaq satey...lain kali lah yer...dan boleh try menu lain lak nanti...

K Bai..!!!



p/s.....saja gambaq mee tu bagi besaq...nk bagi terlioq...hehhehe

No comments:

 
Design by www.duniashida.com Reserved to Puan Salmiah's Blog