Tuesday 7 October 2014

Percutian pendek di Apartment Suria Bukit Merah

Assalamualaikum...salam satu blogger...


Dalam entry yg lepas ada saya ceritakan tentang percutian pendek selepas cuti sekolah penggal ke3 tu kan...kami pegi masa weekend je..stay 1 mlm di Hotel Apartment Suria Bukit Merah.

Sebenarnya kitaorg plan nak pegi bercuti ke Langkawi...tapi memandangkan bajet yg x berapa nak cukup tu..maka ke sini lah kami..percutian yg amat2 bajet..walaupun angah dah kata boring la asik2 bukit merah je...hahaha..apa nak buat...kat sini je mampu...lain kali kite pegi jauh sikit ye..lagi pun kami bukan pernah stay kat sini ,hanya angah rasa bosan di sebabkan dia belajar di kolej berhampiran dgn apartment nie..di kolej Perkembangan Awal Kanak2 Bukit Merah..

Okay lah mai nak story pasai percutian ni yer...
Nak ke sini perlulah masuk melalui jalan ke bukit merah theme park..tapi bukan dekat theme park,kene terus lagi ke dalam..nanti akan nampaklah sign board Hotel Suria nie..

Di hadapan lobby hotel..abaikan budak x tahan panas tu yer...

Rate buat masa sekarang..bergantung pada perubahan semasa..tetapi kami contact terus owner apartment dapat lah harga lagi murah dari yg di tetapkan oleh pihak Hotel Suria Apartment..kalau sapa2 yg plan nak bercuti ke sini dan nak harga murah sikit boleh lah contact.. 0135057887 (en Idris)atau boleh juga contact 0105667312 (cik Sha)

Ini ruang tamu apartment yg kiteorg sewa..satu malam hanya rm150..weekdays la..pasal kami pi hari khamis...apartment ni di tingkat 3..ada satu bilik.. 2 bilik air..ada jugak singki dan mini peti ais..aircond di ruang tamu dan dalam bilik..tv walaupun jenis tong...hehehe..bukan flat screen la..hanya ada channel 1 2 3 dan 6 saja tapi sgt2 clear...puas la nak tgk kan...



Katil king size je..tapi tilam sangat selesa..saya x sempat atau lupa nak ambik gamba keseluruhan bilik...lain kali kalau pegi lagi saya akan cuba ambik yer...


Haaaa...ini lah kepuasan percutian utk anak2 saya..mesti kena ada pool...dan pool kat Hotel Suria Apartment nie terbaeklah utk hotel bajet..pool sangat luas dan panjang..ada 2 pool utk kanak2 dan dewasa..walaupun kita deal dgn owner apartment tapi kita boleh guna pool dgn percuma...x ada prosedur yg ketat..boleh je pakai seluar track suit utk mandi...


Berendam laa sampai kecut...hehehe...


Walaupun hanya satu malam..tapi anak2 kata mereka rasa puas..sebabnya dapat mandi pool...emm..bila pulak nak bercuti bergantung pada bajet la....kalau ada rezeki lebih boleh la bercuti lagi ke detinasi yg lebih jauh sikit kan..


Ok Bai!!

Photobucket

No comments:

 
Design by www.duniashida.com Reserved to Puan Salmiah's Blog