Wednesday, 28 March 2012

Angin Rajin My doter

Salam Satu Blogger..

Angin nie ade macam2 yea..jangan tak tau..hahaha..nie nak kabor pasal anak dara kembar kiter
yg agak rajin 2-3 ari nih...selain dari rajin tido..rajin yang terbaru yg agak membanggakan jugak la kan..
rajin ke dapor kaedahnya..Nak makan2 kat skolah ngan kawan2..pakat2 masak sorang sejenis lauk ler..
hehe..rajin la pulak bangun pagi2 memasak...itu la kan..apa pun kene datang dari keihlasan hati tu..jika hati
tersangat la sukarela nak buat..bangun pukul 4 pagi pun sanggup...kalau tak rela..huh! kiter minta bangun pagi2 study pun liat...sedap melingkor dalam selimut la kaedahnya...

Yang paling kiter suke ialah experiments dorang buat apom ladybirds....ngeee...i likeee...comel2 apom tu..
abis pewarna makanan kiter yg ade tu dorang kerjakan....si kakak buat apom..dan si adik buat kek coklat lembab...emm..mama boleh relex dari buat kuih kot ramadhan nanti......

                   nie si kakak tengah tekun mendeko ladybirds..


              Taraaaa...comel kan......


                    Alamak!! adik datang menganggu lak..abis comot..kakak benggang giler..


             Nie yg dah siap kukus...


Nie kek coklat lembab si adik..tak jadi nak letak toping..pasal masa masak kek nie awalnya silap ejas temperature..dah cukup masa pun x masak2 gak kek..lepas kiter check baru perasan..temperature oven dah salah daa..tapi kiter try gak la ejas..n masak lagi sekali...mujur jadi..kalau x..sian la si adik..dah muram je muka dia...tapi x pe kan...apa2 pun kiter kene belajar dari kesilapan..lepas nie boleh cuba lagi..



                               

Photobucket

2 comments:

yana halim said...

bestnya kak sal....anak2 dara dah besor. Boleh mintak tolong dah kat dapur.

p/s: header baru mengancam la pulak....hehe

Kak Sal said...

yea la yana..kalu buat yg kiter suruh tu amik masa la sikit..kalu yg depa minat tu x payah suruh..lajuuu je..*tetiba je ade mood nak buat header baru...hehe*

 
Design by www.duniashida.com Reserved to Puan Salmiah's Blog